+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Spa Resort Libverda - Villa Friedland Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 343 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    86%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří Macháň

jednotlivec, 6.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
22 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
3
Čistota
1
Pohodlí
3
Cena/kvalita
2

Raisa Jirovcova

jednotlivec, 6.9.2015

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
26 %
  • Pobyt v lázních se nám nelíbil a nebyli jme sami.

  • - Celkově lázně jsou opravené, park kolem lázní je udržovaný, je tam dostatek laviček. - V budově bylo čisto a pokojská byla vstřícná k hostům.

  • - Chování personálu lázní bylo k hostům nevstřícné a neprofesionální např. Když jme si chtěli vyzvednou kola z kolárny, tak jme zjistili, že si někdo odnesl klíček od kolárny, který se vyzvedával a vracel na recepci, na recepci nám řekli, že náhradní klíč nemají a teprve po důrazném ujištění, že kola chceme ať se starají , tak recepční zavolala na údržbu a došla si pro náhradní klíč. - Při reklamaci masáže celého těla, která trvala 30min.nám vedoucí řekla "masérce vyčiním" že by nám nabídla kratší masáž jako omluvu , to vůbec neznají. - V balíčku jsme měli zaplacený zákusek a kávu - přinesli dvě kolečka (cca4cm) namazané marmeládou. - Byly jme ubytovaní v nejmenší místnosti v celém čtyřhvězdičkovém apartmánu(10m2) i když v celém domě měli obsazené dva pokoje. Ve středu jme tam spali sami. Při reklamaci ubytování nám vedoucí tvrdila, že celá budova byla obsazená. Po ujištění, že jme požádali pokojskou, aby nám ukázala jiný dvoulůžkový pokoj na našem podlaží, tak slevili, že přízemí je obsazené a patro bylo volné - chování vedoucí ubytování i jejich referentek bylo děsivé " to si s pokojskou vyřídíme, že Vám ukázala neobsazený pokoj" - snídaně a večeře - byl malý výběr jídla, a jídlo bylo rychle rozebráno. - nebyli jme informováni, že v objektu, kde jme ubytováni, je výřivka se saunou, kterou můžeme využít, to jme náhodou zjistili. atd. atd....

Personál
1
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
1
Cena/kvalita
1

Alena Bednářová

jednotlivec, 24.5.2018

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Velmi špatná organizace, procedury naplánované v době oběda, který nám již nebyl vydán a nikdo nás neinformoval o časovém rozmezí výdeje obědu. Procedury měli navazovat na sebe...nenavazovaly. po koupeli jsem skoro hodinu čekala neoblecena na lehatku na antistresovou, ktere jsem se nedockala, jen 3/4 hodinoveho simrani obliceje...

Personál
1
Služby
1
Čistota
10
Pohodlí
3
Cena/kvalita
1
Spa Resort Libverda - Villa Friedland odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Bednářová,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, jelikož můžeme provést opatření, aby se tato situaci již neopakovala.
Naplánování procedur u tohoto pobytu "Den pro sebe" je v režii klienta, aby si zvolil procedury v časech, jaké mu vyhovují.
Čas obědů je od 12:00 do 13:30 hod. Po této době se již obědy nepodávají Z důvodu toho, že jste o této skutečnosti nebyla dle Vašich slov informovaná, tak Vám částka za nevyčerpané služby(oběd) bude prostřednictvím Spa.cz(zprostředkovatel Vašeho pobytu) navrácena.
S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator Spa Resort Libverda

Anonym

jednotlivec, 11.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Wellness procedury

  • Na pokoji se za celý pobyt neuklízelo Ve sprše nebylo mýdlo Nebyl doplněn minibar Trezor na pokoji byl za poplatek Jídlo se podávalo v kuřácké restauraci Ranní "bufet" byl velmi chudý

Personál
4
Služby
5
Čistota
1
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Zdenek Opletal

jednotlivec, 9.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
42 %
  • V penzionu Frýdlant jsou špatně udělané příčky mezi pokoji (sádrokarton), tudíž je slyšet vše z vedlejších pokojů. Penzion není dobře udržovaný (rozbitý zámek u pokoje 22, který nešel zavřít, neopraveno, ačkoli o tom recepce ví). Na pokoji 16, který nám byl vstřícným postojem recepce vyměněn, byly vytrhané úchyty závesů. Drobky na koberci nezmizely po celou dobu pobytu. Jídlo u kontinentálního stravování nevyhovující (výběr ze 3 jídel, z čehož jedno je studená mísa-salám), jídla mastná, nedietní, málo zeleniny, pouze okurkový nebo mrkvový salát k večeři. Jídelna působí nehezky, s hosty se společně v jedné místnosti stravují i zaměstanci lázní (někteří v montérkách). Je vidět, že lázně spoléhají na nenáročné klienty od zdravotních pojišťoven, neinvestují do lázeňských provozů (omšelost, celková opotřebovanost, špatný technický stav). Nedostatek informací o poskytovaných procedurách (neví se, co očekávat, co si s sebou vzít a jak dlouho procedura trvá). Personál všeobecně milý, ale je vidět, že neprošel jakýmkoli školením jak se chovat k zákazníkovi (hlasité rozjařené rozhovory na chodbách). Okolní příroda je překrásná, výhodný výchozí bod pro výlety pěšky i autem. Nádherné výhledy do krajiny. Kolonáda působí příjemně, právě prochází rekonstrukcí.

  • okolní příroda příznivá cena uhličitá koupel masáž

  • ubytování stravování celková zanedbanost

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 26.10.2015

English

  • Celkové hodnocení
44 %
  • DIRTY. THIS RESTAURANT HAVE TO BE CLEAN . THIS IS NOT EATING FOR PEOPLE - OLD.

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jan Svoboda

jednotlivec, 14.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Penzion Frýdlant poskytuje velmi příjemné ubytování, okolí Libverdy je velmi pěkné.

  • Nemožnost a neochota personálu Lázní Libverda alespoň částečně upravit relaxační program pobytu - z časových důvodů jsme nemohli využít více než polovinu terapií.

Personál
3
Služby
3
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
4

Jan Novotný-Kuzma

jednotlivec, 25.8.2012

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Velice malý pokoj, nevešla se tam ani druhá židle, nemohli jsme sedět u stolu. Nedostatečná organizace. Přijeli jsme v sobotu a dostali rozpis, který jsme mohli doplnit zvolenými procedurami - ale otázka kdy, na recepci nám bylo řečeno, že v neděli, mezi 12 až 13 hodinou, nyli jsme tam asi třikrát, nakonec jsme se na příslušnou službu dovolali a bylo nám sděleno, že služba funguje až v pondělí. Po sdělení, že nám to bylo řečeno recepci, byla slečna ochotná nám vyhovět. A přitom stačilo poznamenat, že tato služba funguje v sobotu dopoledne. Tako jsme "ztratili" celou neděli.

Personál
5
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Marie Smejkalová

dospělý pár, 17.4.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
46 %
  • Co se personálu týká, tak jsem s ním nepřišla do styku, mimo recepce na Novém domě, kde se mi dostalo pouze strohých informací.Co se parkování týká, tak u penzionu Frýdlant nebylo možné a před Novým domem dát denně 100,- Kč se mi zdá drahé. Vzhledem ke krátkodobému pobytu jsem internet nevyužívala, ale podle informací se mi zdá částka 1000,- Kč měsíčně také nepřiměřená.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
3
Cena/kvalita
5

Martina Vlčková Říhová

jednotlivec, 16.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
4
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • cena neodpovídala kvalitě

  • líbil se mi nově zrekonstruovaný penzion Frýdlant a upravený park kolem hotelů

  • nebyla jsem spokojená s jídlem, pokud někdo přišel např. v 18.30, bufet byl úplně vyjedený. Jídlo nebylo příliš dobré. Dále jsem nebyla spokojená s obsahem procedůr. Pokud mohu srovnat s jinými lázněmi, tak procedůry byly dost odflinknuté, např. se domnívám, že masáž měla být půlhodinová, místo patnáctiminutová, atd. Při příjezdu jsme nikde neviděly ukazatele k hotelu Frýdlant. Ani nebylo nikde napsáno, že je třeba se hlásit v recepci Nového domu.

Personál
4
Služby
3
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
3

Václav Mužík

dospělý pár, 11.3.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Petra Semotánová

jednotlivec, 20.8.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Vybavení Čistota

  • Nedostatek informací Nedostupnost hotelového vybavení Žádná možnost večerní zábavy

Personál
6
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
2

Markéta Nesibová

dospělý pár, 28.10.2012

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Dobrý dentento pobyt jsem koupila rodičúm k narozeninám. Velmi mne zarazilo zjištění,že když si chtěli prodlouži pobyt o 1noc proto,že za nimi s rodinou přijedeme a strávíme ve Vašem zařízení hezký víkend,byli vystěhováni do jiného láz.domu Hana s tím,že další hosté přijedou až následující den ve14h.podotýkám rodičům ten den bylo 80let.To se mi opravdu nelíbilo stačilo je požádat o opuštění pokoje o něco dříve

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Josef Wudy

mladý pár, 16.2.2024

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 5.4.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Marie Poláková

jednotlivec, 30.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Ubytováni v P.Frýdlant velmi pěkné,klidné.okolní park dobře udržovaný.Informace služby Spa dobré a operativně poskytované.

  • Nabídnuté procedury,kromě olejové masáže byly poskytovány až na hraně amatérismu a dost neochotně.Poplatek za použití vířivky v penzionu Frýdlant-1 hod.- 300, Kč se mi zdá nepřiměřeně drahý.Jednání pracovnic při rozpisu"bonusových"procedur bylo přezíravé ke klientům -podle hesla "darovanému"koni nekoukej na zuby.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Kristian

dospělý pár, 28.7.2015

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Zajímavý pobyt v krásné přírodě Jizerských hor, spojený s nábídkou lázeňských služeb. Vzhledem k nízkému počtu návštěvníků i klidné místo. Pro méně náročné klienty.

  • Lázeňské procedury, park a okolí.

  • Neodpovídající kvalitu ubytování nenahradí ani ochotný personál. Pokoj ve spodním patře zatížen neustávajícím hlukem z Whirpoolu ve sklepě. Následně pokoj v horním patře již zase potřeboval údržbáře...

Personál
7
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
5
Cena/kvalita
8

Milan Brandejs

dospělý pár, 17.8.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Je třeba se více věnovat detailům. Rozhodně by mi to nebránilo se vrátit, ale změnu bych přivítal.

  • Ubytování, prostředí destinace - nabídka výletů

  • V lázních bych očekával profesionálnější přístup personálu, především ve stravování a údržbě parku a sportovišť v areálu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Milan Kepart

mladý pár, 1.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Čisté prostředí Klid Dobrá strava

  • Přístup některých pracovníků Zkracování času procedur

Personál
6
Služby
4
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6