+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Spa Resort Libverda - Villa Friedland Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 341 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    89%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jiří Macháň

Einzelreisender, 6.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
22 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
1
Komfort
3
Wert/Geld
2

Raisa Jirovcova

Einzelreisender, 6.9.2015

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
26 %
  • Pobyt v lázních se nám nelíbil a nebyli jme sami.

  • - Celkově lázně jsou opravené, park kolem lázní je udržovaný, je tam dostatek laviček. - V budově bylo čisto a pokojská byla vstřícná k hostům.

  • - Chování personálu lázní bylo k hostům nevstřícné a neprofesionální např. Když jme si chtěli vyzvednou kola z kolárny, tak jme zjistili, že si někdo odnesl klíček od kolárny, který se vyzvedával a vracel na recepci, na recepci nám řekli, že náhradní klíč nemají a teprve po důrazném ujištění, že kola chceme ať se starají , tak recepční zavolala na údržbu a došla si pro náhradní klíč. - Při reklamaci masáže celého těla, která trvala 30min.nám vedoucí řekla "masérce vyčiním" že by nám nabídla kratší masáž jako omluvu , to vůbec neznají. - V balíčku jsme měli zaplacený zákusek a kávu - přinesli dvě kolečka (cca4cm) namazané marmeládou. - Byly jme ubytovaní v nejmenší místnosti v celém čtyřhvězdičkovém apartmánu(10m2) i když v celém domě měli obsazené dva pokoje. Ve středu jme tam spali sami. Při reklamaci ubytování nám vedoucí tvrdila, že celá budova byla obsazená. Po ujištění, že jme požádali pokojskou, aby nám ukázala jiný dvoulůžkový pokoj na našem podlaží, tak slevili, že přízemí je obsazené a patro bylo volné - chování vedoucí ubytování i jejich referentek bylo děsivé " to si s pokojskou vyřídíme, že Vám ukázala neobsazený pokoj" - snídaně a večeře - byl malý výběr jídla, a jídlo bylo rychle rozebráno. - nebyli jme informováni, že v objektu, kde jme ubytováni, je výřivka se saunou, kterou můžeme využít, to jme náhodou zjistili. atd. atd....

Persönlich
1
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
1
Wert/Geld
1

Alena Bednářová

Einzelreisender, 24.5.2018

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Velmi špatná organizace, procedury naplánované v době oběda, který nám již nebyl vydán a nikdo nás neinformoval o časovém rozmezí výdeje obědu. Procedury měli navazovat na sebe...nenavazovaly. po koupeli jsem skoro hodinu čekala neoblecena na lehatku na antistresovou, ktere jsem se nedockala, jen 3/4 hodinoveho simrani obliceje...

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
1
Spa Resort Libverda - Villa Friedland hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Bednářová,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, jelikož můžeme provést opatření, aby se tato situaci již neopakovala.
Naplánování procedur u tohoto pobytu "Den pro sebe" je v režii klienta, aby si zvolil procedury v časech, jaké mu vyhovují.
Čas obědů je od 12:00 do 13:30 hod. Po této době se již obědy nepodávají Z důvodu toho, že jste o této skutečnosti nebyla dle Vašich slov informovaná, tak Vám částka za nevyčerpané služby(oběd) bude prostřednictvím Spa.cz(zprostředkovatel Vašeho pobytu) navrácena.
S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator Spa Resort Libverda

Anonym

Einzelreisender, 11.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Wellness procedury

  • Na pokoji se za celý pobyt neuklízelo Ve sprše nebylo mýdlo Nebyl doplněn minibar Trezor na pokoji byl za poplatek Jídlo se podávalo v kuřácké restauraci Ranní "bufet" byl velmi chudý

Persönlich
4
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
1
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zdenek Opletal

Einzelreisender, 9.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • V penzionu Frýdlant jsou špatně udělané příčky mezi pokoji (sádrokarton), tudíž je slyšet vše z vedlejších pokojů. Penzion není dobře udržovaný (rozbitý zámek u pokoje 22, který nešel zavřít, neopraveno, ačkoli o tom recepce ví). Na pokoji 16, který nám byl vstřícným postojem recepce vyměněn, byly vytrhané úchyty závesů. Drobky na koberci nezmizely po celou dobu pobytu. Jídlo u kontinentálního stravování nevyhovující (výběr ze 3 jídel, z čehož jedno je studená mísa-salám), jídla mastná, nedietní, málo zeleniny, pouze okurkový nebo mrkvový salát k večeři. Jídelna působí nehezky, s hosty se společně v jedné místnosti stravují i zaměstanci lázní (někteří v montérkách). Je vidět, že lázně spoléhají na nenáročné klienty od zdravotních pojišťoven, neinvestují do lázeňských provozů (omšelost, celková opotřebovanost, špatný technický stav). Nedostatek informací o poskytovaných procedurách (neví se, co očekávat, co si s sebou vzít a jak dlouho procedura trvá). Personál všeobecně milý, ale je vidět, že neprošel jakýmkoli školením jak se chovat k zákazníkovi (hlasité rozjařené rozhovory na chodbách). Okolní příroda je překrásná, výhodný výchozí bod pro výlety pěšky i autem. Nádherné výhledy do krajiny. Kolonáda působí příjemně, právě prochází rekonstrukcí.

  • okolní příroda příznivá cena uhličitá koupel masáž

  • ubytování stravování celková zanedbanost

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2015

English

  • Gesamtbewertung
44 %
  • DIRTY. THIS RESTAURANT HAVE TO BE CLEAN . THIS IS NOT EATING FOR PEOPLE - OLD.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Svoboda

Einzelreisender, 14.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Penzion Frýdlant poskytuje velmi příjemné ubytování, okolí Libverdy je velmi pěkné.

  • Nemožnost a neochota personálu Lázní Libverda alespoň částečně upravit relaxační program pobytu - z časových důvodů jsme nemohli využít více než polovinu terapií.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
4

Jan Novotný-Kuzma

Einzelreisender, 25.8.2012

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Velice malý pokoj, nevešla se tam ani druhá židle, nemohli jsme sedět u stolu. Nedostatečná organizace. Přijeli jsme v sobotu a dostali rozpis, který jsme mohli doplnit zvolenými procedurami - ale otázka kdy, na recepci nám bylo řečeno, že v neděli, mezi 12 až 13 hodinou, nyli jsme tam asi třikrát, nakonec jsme se na příslušnou službu dovolali a bylo nám sděleno, že služba funguje až v pondělí. Po sdělení, že nám to bylo řečeno recepci, byla slečna ochotná nám vyhovět. A přitom stačilo poznamenat, že tato služba funguje v sobotu dopoledne. Tako jsme "ztratili" celou neděli.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
3

Marie Smejkalová

Älteres Paar, 17.4.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • Co se personálu týká, tak jsem s ním nepřišla do styku, mimo recepce na Novém domě, kde se mi dostalo pouze strohých informací.Co se parkování týká, tak u penzionu Frýdlant nebylo možné a před Novým domem dát denně 100,- Kč se mi zdá drahé. Vzhledem ke krátkodobému pobytu jsem internet nevyužívala, ale podle informací se mi zdá částka 1000,- Kč měsíčně také nepřiměřená.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
5

Martina Vlčková Říhová

Einzelreisender, 16.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 29.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • cena neodpovídala kvalitě

  • líbil se mi nově zrekonstruovaný penzion Frýdlant a upravený park kolem hotelů

  • nebyla jsem spokojená s jídlem, pokud někdo přišel např. v 18.30, bufet byl úplně vyjedený. Jídlo nebylo příliš dobré. Dále jsem nebyla spokojená s obsahem procedůr. Pokud mohu srovnat s jinými lázněmi, tak procedůry byly dost odflinknuté, např. se domnívám, že masáž měla být půlhodinová, místo patnáctiminutová, atd. Při příjezdu jsme nikde neviděly ukazatele k hotelu Frýdlant. Ani nebylo nikde napsáno, že je třeba se hlásit v recepci Nového domu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
3

Václav Mužík

Älteres Paar, 11.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Petra Semotánová

Einzelreisender, 20.8.2016

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Vybavení Čistota

  • Nedostatek informací Nedostupnost hotelového vybavení Žádná možnost večerní zábavy

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
2

Markéta Nesibová

Älteres Paar, 28.10.2012

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Dobrý dentento pobyt jsem koupila rodičúm k narozeninám. Velmi mne zarazilo zjištění,že když si chtěli prodlouži pobyt o 1noc proto,že za nimi s rodinou přijedeme a strávíme ve Vašem zařízení hezký víkend,byli vystěhováni do jiného láz.domu Hana s tím,že další hosté přijedou až následující den ve14h.podotýkám rodičům ten den bylo 80let.To se mi opravdu nelíbilo stačilo je požádat o opuštění pokoje o něco dříve

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
5

Josef Wudy

Junges Paar, 16.2.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Marie Poláková

Einzelreisender, 30.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ubytováni v P.Frýdlant velmi pěkné,klidné.okolní park dobře udržovaný.Informace služby Spa dobré a operativně poskytované.

  • Nabídnuté procedury,kromě olejové masáže byly poskytovány až na hraně amatérismu a dost neochotně.Poplatek za použití vířivky v penzionu Frýdlant-1 hod.- 300, Kč se mi zdá nepřiměřeně drahý.Jednání pracovnic při rozpisu"bonusových"procedur bylo přezíravé ke klientům -podle hesla "darovanému"koni nekoukej na zuby.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5

Kristian

Älteres Paar, 28.7.2015

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Zajímavý pobyt v krásné přírodě Jizerských hor, spojený s nábídkou lázeňských služeb. Vzhledem k nízkému počtu návštěvníků i klidné místo. Pro méně náročné klienty.

  • Lázeňské procedury, park a okolí.

  • Neodpovídající kvalitu ubytování nenahradí ani ochotný personál. Pokoj ve spodním patře zatížen neustávajícím hlukem z Whirpoolu ve sklepě. Následně pokoj v horním patře již zase potřeboval údržbáře...

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
8

Milan Brandejs

Älteres Paar, 17.8.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Je třeba se více věnovat detailům. Rozhodně by mi to nebránilo se vrátit, ale změnu bych přivítal.

  • Ubytování, prostředí destinace - nabídka výletů

  • V lázních bych očekával profesionálnější přístup personálu, především ve stravování a údržbě parku a sportovišť v areálu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
5

Milan Kepart

Junges Paar, 1.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Čisté prostředí Klid Dobrá strava

  • Přístup některých pracovníků Zkracování času procedur

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6