+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Spa Resort Libverda - Villa Friedland Reviews

Hotel ratings

88%
Very good

by 343 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    89%
  • Cleanliness

    91%
  • Equipment

    86%
  • Comfort

    89%
  • Value for money

    84%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Jiří Macháň

single traveler, 6.3.2011

Čeština

  • Overall rating
22 %

(without text rating)

Personnel
2
Services
3
Cleanliness
1
Comfort
3
Value/money
2

Raisa Jirovcova

single traveler, 6.9.2015

Ústecký kraj

  • Overall rating
26 %
  • Pobyt v lázních se nám nelíbil a nebyli jme sami.

  • - Celkově lázně jsou opravené, park kolem lázní je udržovaný, je tam dostatek laviček. - V budově bylo čisto a pokojská byla vstřícná k hostům.

  • - Chování personálu lázní bylo k hostům nevstřícné a neprofesionální např. Když jme si chtěli vyzvednou kola z kolárny, tak jme zjistili, že si někdo odnesl klíček od kolárny, který se vyzvedával a vracel na recepci, na recepci nám řekli, že náhradní klíč nemají a teprve po důrazném ujištění, že kola chceme ať se starají , tak recepční zavolala na údržbu a došla si pro náhradní klíč. - Při reklamaci masáže celého těla, která trvala 30min.nám vedoucí řekla "masérce vyčiním" že by nám nabídla kratší masáž jako omluvu , to vůbec neznají. - V balíčku jsme měli zaplacený zákusek a kávu - přinesli dvě kolečka (cca4cm) namazané marmeládou. - Byly jme ubytovaní v nejmenší místnosti v celém čtyřhvězdičkovém apartmánu(10m2) i když v celém domě měli obsazené dva pokoje. Ve středu jme tam spali sami. Při reklamaci ubytování nám vedoucí tvrdila, že celá budova byla obsazená. Po ujištění, že jme požádali pokojskou, aby nám ukázala jiný dvoulůžkový pokoj na našem podlaží, tak slevili, že přízemí je obsazené a patro bylo volné - chování vedoucí ubytování i jejich referentek bylo děsivé " to si s pokojskou vyřídíme, že Vám ukázala neobsazený pokoj" - snídaně a večeře - byl malý výběr jídla, a jídlo bylo rychle rozebráno. - nebyli jme informováni, že v objektu, kde jme ubytováni, je výřivka se saunou, kterou můžeme využít, to jme náhodou zjistili. atd. atd....

Personnel
1
Services
2
Cleanliness
8
Comfort
1
Value/money
1

Alena Bednářová

single traveler, 24.5.2018

Liberecký kraj

  • Overall rating
32 %
  • Velmi špatná organizace, procedury naplánované v době oběda, který nám již nebyl vydán a nikdo nás neinformoval o časovém rozmezí výdeje obědu. Procedury měli navazovat na sebe...nenavazovaly. po koupeli jsem skoro hodinu čekala neoblecena na lehatku na antistresovou, ktere jsem se nedockala, jen 3/4 hodinoveho simrani obliceje...

Personnel
1
Services
1
Cleanliness
10
Comfort
3
Value/money
1
Spa Resort Libverda - Villa Friedland replied to this review.
Vážená paní Bednářová,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá, jelikož můžeme provést opatření, aby se tato situaci již neopakovala.
Naplánování procedur u tohoto pobytu "Den pro sebe" je v režii klienta, aby si zvolil procedury v časech, jaké mu vyhovují.
Čas obědů je od 12:00 do 13:30 hod. Po této době se již obědy nepodávají Z důvodu toho, že jste o této skutečnosti nebyla dle Vašich slov informovaná, tak Vám částka za nevyčerpané služby(oběd) bude prostřednictvím Spa.cz(zprostředkovatel Vašeho pobytu) navrácena.
S pozdravem Lenka Krausová, Sales Coordinator Spa Resort Libverda

Anonym

single traveler, 11.2.2013

Čeština

  • Overall rating
40 %
  • Wellness procedury

  • Na pokoji se za celý pobyt neuklízelo Ve sprše nebylo mýdlo Nebyl doplněn minibar Trezor na pokoji byl za poplatek Jídlo se podávalo v kuřácké restauraci Ranní "bufet" byl velmi chudý

Personnel
4
Services
5
Cleanliness
1
Comfort
5
Value/money
5

Zdenek Opletal

single traveler, 9.10.2012

Čeština

  • Overall rating
42 %
  • V penzionu Frýdlant jsou špatně udělané příčky mezi pokoji (sádrokarton), tudíž je slyšet vše z vedlejších pokojů. Penzion není dobře udržovaný (rozbitý zámek u pokoje 22, který nešel zavřít, neopraveno, ačkoli o tom recepce ví). Na pokoji 16, který nám byl vstřícným postojem recepce vyměněn, byly vytrhané úchyty závesů. Drobky na koberci nezmizely po celou dobu pobytu. Jídlo u kontinentálního stravování nevyhovující (výběr ze 3 jídel, z čehož jedno je studená mísa-salám), jídla mastná, nedietní, málo zeleniny, pouze okurkový nebo mrkvový salát k večeři. Jídelna působí nehezky, s hosty se společně v jedné místnosti stravují i zaměstanci lázní (někteří v montérkách). Je vidět, že lázně spoléhají na nenáročné klienty od zdravotních pojišťoven, neinvestují do lázeňských provozů (omšelost, celková opotřebovanost, špatný technický stav). Nedostatek informací o poskytovaných procedurách (neví se, co očekávat, co si s sebou vzít a jak dlouho procedura trvá). Personál všeobecně milý, ale je vidět, že neprošel jakýmkoli školením jak se chovat k zákazníkovi (hlasité rozjařené rozhovory na chodbách). Okolní příroda je překrásná, výhodný výchozí bod pro výlety pěšky i autem. Nádherné výhledy do krajiny. Kolonáda působí příjemně, právě prochází rekonstrukcí.

  • okolní příroda příznivá cena uhličitá koupel masáž

  • ubytování stravování celková zanedbanost

Personnel
5
Services
3
Cleanliness
5
Comfort
3
Value/money
5

Anonym

single traveler, 26.10.2015

English

  • Overall rating
44 %
  • DIRTY. THIS RESTAURANT HAVE TO BE CLEAN . THIS IS NOT EATING FOR PEOPLE - OLD.

Personnel
4
Services
4
Cleanliness
2
Comfort
6
Value/money
6

Jan Svoboda

single traveler, 14.5.2015

Čeština

  • Overall rating
46 %
  • Penzion Frýdlant poskytuje velmi příjemné ubytování, okolí Libverdy je velmi pěkné.

  • Nemožnost a neochota personálu Lázní Libverda alespoň částečně upravit relaxační program pobytu - z časových důvodů jsme nemohli využít více než polovinu terapií.

Personnel
3
Services
3
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
4

Jan Novotný-Kuzma

single traveler, 25.8.2012

Středočeský kraj

  • Overall rating
46 %
  • Velice malý pokoj, nevešla se tam ani druhá židle, nemohli jsme sedět u stolu. Nedostatečná organizace. Přijeli jsme v sobotu a dostali rozpis, který jsme mohli doplnit zvolenými procedurami - ale otázka kdy, na recepci nám bylo řečeno, že v neděli, mezi 12 až 13 hodinou, nyli jsme tam asi třikrát, nakonec jsme se na příslušnou službu dovolali a bylo nám sděleno, že služba funguje až v pondělí. Po sdělení, že nám to bylo řečeno recepci, byla slečna ochotná nám vyhovět. A přitom stačilo poznamenat, že tato služba funguje v sobotu dopoledne. Tako jsme "ztratili" celou neděli.

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
8
Comfort
3
Value/money
3

Marie Smejkalová

mature couple, 17.4.2011

Čeština

  • Overall rating
46 %
  • Co se personálu týká, tak jsem s ním nepřišla do styku, mimo recepce na Novém domě, kde se mi dostalo pouze strohých informací.Co se parkování týká, tak u penzionu Frýdlant nebylo možné a před Novým domem dát denně 100,- Kč se mi zdá drahé. Vzhledem ke krátkodobému pobytu jsem internet nevyužívala, ale podle informací se mi zdá částka 1000,- Kč měsíčně také nepřiměřená.

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
3
Value/money
5

Martina Vlčková Říhová

single traveler, 16.8.2015

Čeština

  • Overall rating
48 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
4
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Anonym

single traveler, 29.10.2013

Čeština

  • Overall rating
48 %
  • cena neodpovídala kvalitě

  • líbil se mi nově zrekonstruovaný penzion Frýdlant a upravený park kolem hotelů

  • nebyla jsem spokojená s jídlem, pokud někdo přišel např. v 18.30, bufet byl úplně vyjedený. Jídlo nebylo příliš dobré. Dále jsem nebyla spokojená s obsahem procedůr. Pokud mohu srovnat s jinými lázněmi, tak procedůry byly dost odflinknuté, např. se domnívám, že masáž měla být půlhodinová, místo patnáctiminutová, atd. Při příjezdu jsme nikde neviděly ukazatele k hotelu Frýdlant. Ani nebylo nikde napsáno, že je třeba se hlásit v recepci Nového domu.

Personnel
4
Services
3
Cleanliness
9
Comfort
5
Value/money
3

Václav Mužík

mature couple, 11.3.2010

Čeština

  • Overall rating
50 %

(without text rating)

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
5

Petra Semotánová

single traveler, 20.8.2016

Liberecký kraj

  • Overall rating
54 %
  • Vybavení Čistota

  • Nedostatek informací Nedostupnost hotelového vybavení Žádná možnost večerní zábavy

Personnel
6
Services
2
Cleanliness
10
Comfort
7
Value/money
2

Markéta Nesibová

mature couple, 28.10.2012

Liberecký kraj

  • Overall rating
54 %
  • Dobrý dentento pobyt jsem koupila rodičúm k narozeninám. Velmi mne zarazilo zjištění,že když si chtěli prodlouži pobyt o 1noc proto,že za nimi s rodinou přijedeme a strávíme ve Vašem zařízení hezký víkend,byli vystěhováni do jiného láz.domu Hana s tím,že další hosté přijedou až následující den ve14h.podotýkám rodičům ten den bylo 80let.To se mi opravdu nelíbilo stačilo je požádat o opuštění pokoje o něco dříve

Personnel
5
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
7
Value/money
5

Josef Wudy

young couple, 16.2.2024

Středočeský kraj

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
4
Comfort
6
Value/money
6

Anonym

single traveler, 5.4.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
60 %

(without text rating)

Personnel
6
Services
8
Cleanliness
8
Comfort
4
Value/money
4

Marie Poláková

single traveler, 30.7.2016

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Ubytováni v P.Frýdlant velmi pěkné,klidné.okolní park dobře udržovaný.Informace služby Spa dobré a operativně poskytované.

  • Nabídnuté procedury,kromě olejové masáže byly poskytovány až na hraně amatérismu a dost neochotně.Poplatek za použití vířivky v penzionu Frýdlant-1 hod.- 300, Kč se mi zdá nepřiměřeně drahý.Jednání pracovnic při rozpisu"bonusových"procedur bylo přezíravé ke klientům -podle hesla "darovanému"koni nekoukej na zuby.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
5

Kristian

mature couple, 28.7.2015

Vysočina kraj

  • Overall rating
60 %
  • Zajímavý pobyt v krásné přírodě Jizerských hor, spojený s nábídkou lázeňských služeb. Vzhledem k nízkému počtu návštěvníků i klidné místo. Pro méně náročné klienty.

  • Lázeňské procedury, park a okolí.

  • Neodpovídající kvalitu ubytování nenahradí ani ochotný personál. Pokoj ve spodním patře zatížen neustávajícím hlukem z Whirpoolu ve sklepě. Následně pokoj v horním patře již zase potřeboval údržbáře...

Personnel
7
Services
5
Cleanliness
5
Comfort
5
Value/money
8

Milan Brandejs

mature couple, 17.8.2014

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
60 %
  • Je třeba se více věnovat detailům. Rozhodně by mi to nebránilo se vrátit, ale změnu bych přivítal.

  • Ubytování, prostředí destinace - nabídka výletů

  • V lázních bych očekával profesionálnější přístup personálu, především ve stravování a údržbě parku a sportovišť v areálu.

Personnel
6
Services
6
Cleanliness
6
Comfort
7
Value/money
5

Milan Kepart

young couple, 1.10.2012

Čeština

  • Overall rating
60 %
  • Čisté prostředí Klid Dobrá strava

  • Přístup některých pracovníků Zkracování času procedur

Personnel
6
Services
4
Cleanliness
7
Comfort
7
Value/money
6